Gran Canaria week 5,6,7 & 8 - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Eline Bons - WaarBenJij.nu Gran Canaria week 5,6,7 & 8 - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Eline Bons - WaarBenJij.nu

Gran Canaria week 5,6,7 & 8

Door: Eline Bons

Blijf op de hoogte en volg Eline

13 Juni 2015 | Spanje, Puerto Rico

Bij deze een samenvatting van de afgelopen vier weken.
Omdat m'n ouders en broertje er waren was ik het een klein beetje soort van helemaal vergeten dus moet ik het eventjes inhalen.

De laatste week in het restaurant zat er eindelijk op (love my life) eindelijk weg daar en op naar de receptie. Na mijn eerste week bij de receptie was dan eindelijk het moment daar, pap mam en Willem kwamen me opzoeken! Op dat moment mocht ik ze zelf inchecken en ik had zo met mezelf afgesproken dat ik niet zou gaan huilen want dat kon echt niet achter de receptie.
En dat mislukte natuurlijk grandioos de eerste traantjes kwamen al toen ik eindelijk hun taxi busje aan zag komen.
Gelukkig heb ik het van geen vreemde want mama kon het ook niet droog houden. Vlak na hun aankomst stond er een grote verassing te wachten, er stond een super mooie suite voor hun klaar waar ze ook echt niet op gerekend hadden. Ik mocht meelopen naar de kamer om eventjes met ze te knuffelen hun reactie was onbetaalbaar!
Meteen daarna had ik vier dagen met ze vrij.

Het was echt heerlijk om samen met ze leuke dingen te doen, lekker naar het strand, shoppen met mama en mooie plekken te bezoeken.
Eindelijk zelf ook weer even auto rijden en natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk twee weken LEKKER eten!
Ook zijn we met meerdere ouders lekker een hapje wezen eten en daarna nog leuk een drankje gedaan in Puerto Rico.
Wat was dat een top avond en wat was het gezellig!
Wat heb ik genoten van deze tijd met hun samen en wat had ik ze gemist.
De laatste twee weken zijn ook echt voorbij gevlogen.

Inmiddels ben ik nu dus drie weken aan de slag bij de receptie en het is veel beter dan horeca. Dit is echt leerzaam en ik merk aan mezelf dat ik mijn talen steeds beter ontwikkel en de gasten steeds beter kan helpen.
Je komt steeds meer te weten over het hotel en hoe je het beste met de gasten om kunt gaan. Soms krijg je ook lastige klachten waar je dan toch nog het beste van moet maken. Maar ik zie het dan gewoon als een uitdaging en hier leer je ook van. Ik moet nu nog vier weken waarvan nog twee bij de receptie en mijn laatste twee weken bij de animatie waar ik echt naar uit kijk!

Doordat pap, mam en Willem zijn geweest lijkt de tijd sneller te gaan, het is nu wel weer even omschakelen van een luxe suite met lekker eten naar mijn oude vertrouwde hok met m'n knoei harde broodjes maar ik denk maar zo nog 4 zaterdagen! Dat klinkt echt heerlijk, kijk er zo naar uit om m'n lieve familie, vrienden en vriendinnen weer te zien!

Ik ben heel blij dat ik hier samen met m'n klasgenootjes en m'n kamergenootje Saphira ben. We hebben echt veel steun aan elkaar. Zonder hun en de support vanuit Nederland zou ik dit allemaal echt niet kunnen. Samen komen we er wel!

Nou bij deze zijn jullie weer eventjes op de hoogte, over twee weken zal ik gewoon weer mijn volgende verslag plaatsen!

Dikke kus vanuit Gran Canaria en tot over vier (van de twaalf!) zaterdagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puerto Rico

Eline

Student luchtvaartdienstverlening

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 2869

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: